تمیز کردن بهاری برای دندان های شما!
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


تمیز کردن بهاری برای دندان های شما!

https://th.bing.com/th/id/OIP.uMPlHaFXTbQu5_u5QnacpgHaER?pid=ImgDet&rs=1

تمیز کردن بهاری برای دندان های شما!

با گرم شدن هوا و فرا رسیدن ماه های بهار ، همه از زیبایی و مراقبت هیجان زده شدند. بهار همچنین مناسب ترین دوره برای مراقبت از دهان و دندان است که رمز لبخند سالم و جذاب است.

برای کسانی که می خواهند با دندانهای سفید وارد این فصل پویا شوند ، همه کسانی که درباره سفید شدن دندان و برداشتن تارتار کنجکاو هستند ، متخصص دندانپزشکی دکتر محسن برزگران روایت می کند.

 

"سفید کردن" ، به معنی سفید شدن دندان است که باعث می شود رنگ طبیعی دندان سفیدتر و روشن شود. روشی که دندان های سفیدتر را با از بین بردن تغییر رنگ در اثر ضربه ، کهولت سن یا استفاده از داروهای مختلف فراهم می کند.

 

از طرف دیگر ، تمیز کردن تارتار از بین بردن لکه ها و جلوگیری از بیماری های لثه با رسیدن به مکان هایی است که فرد نمی تواند با مسواک تمیز کند.

 

متخصص دندانپزشکی دکتر محسن برزگران می گوید.

 

با دندانهای سفید به بهار سلام بگویید!

 

روند سفید سازی به 2 روش انجام می شود.

 

بلیچینگ Power Office: بلیچینگ قدرت سریعترین ، قابل اعتماد و موثرترین سیستم سفیدکننده است که متشکل از ژل و نور سفید کننده است که در کلینیک با حضور پزشک در مدت 1 ساعت انجام می شود و 6-8 تن رنگ دندان باز می شود در زمان کوتاه.

 

بلیچینگ در منزل: این یک فرآیند سفید کننده است که با قرار دادن ژل های پایه کاربامید پراکسید در دهان های پلاستیکی تهیه شده با اندازه گیری خوراکی ساده انجام می شود. سفید شدن مورد نظر به طور متوسط ​​در 5-7 روز حاصل می شود. از دهنی باید به مدت 4-8 ساعت در روز استفاده شود.

 

دکتر با بیان اینکه لثه ها باید در طی فرآیند سفید سازی به دقت محافظت شوند ، دکتر برزگر تأکید کرد که تراکم داروی مصرفی و تنظیم صحیح مدت زمان مصرف نیز مهم است.

 

سفید شدن دندان ها در درجه اول به رنگ های اولیه مربوط می شود. در حالی که دندان های زرد رنگ به راحتی می توانند 6-8 سایه را سفید کنند ، سفید کردن دندان های دارای سایه خاکستری سبز دشوارتر است. اگرچه میزان سفید شدن در افراد مختلف متفاوت است ، اما پزشك شما اطلاعات تقریبی در مورد میزان سفید شدن دندانهای شما را در جلسه اول به شما می دهد.

 

دکتر با بیان اینکه سیستم Power Bleaching کاملاً بدون درد است ، دکتر محسن برزگران اظهار داشت که کمتر از 10٪ بیماران احساس سوزن سوزن شدن یا حساسیت کمی دارند ، که بیشتر در افرادی که دچار سایش و ترک دندان هستند دیده می شود.

 

بعد از عمل ، دندان ها سفیدی خود را برای حدود 2-3 سال حفظ می کنند. مصرف بیش از حد سیگار ، چای زیاد ، قهوه و عادات غذایی رنگارنگ مانند کولا در این دوره تأثیر می گذارد. برای کسانی که به بهداشت دهان و دندان اهمیت می دهند ، هزینه سفید شدن دندان با لیزر 3 میلیون تومان و هزینه سفید شدن در خانه حدود 1.8 میلیون است.

 

از تارتار دندان غافل نشوید!

 

تارتار که در اثر تجمع پلاک های چسبیده به دندان ایجاد می شود ، با تأثیر منفی بر سلامت دهان و دندان با گذشت زمان ، ممکن است باعث بیماری های مختلف شود. تارتار که "حساب" نامیده می شود با مواد معدنی موجود در بزاق و پلاک های باکتریایی روی دندان وجود دارد. رسوب های دندانی که به طور مرتب تمیز نمی شوند باعث التهاب لثه و بیماری های لثه و همچنین ظاهر نامناسب می شوند.

 

در پاکسازی تارتار از 2 روش استفاده می شود که مشکلات بزرگی ایجاد می کند ، به ویژه هنگامی که در زیر خط لثه ایجاد شود. روش اول تراشیدن رسوب از روی دندان ها با ابزاری مانند توری و کورت که به مینای دندان آسیب نمی رساند. با بیان اینکه این روش که می تواند باعث خونریزی در لثه شود ، باید توسط پزشک متخصص انجام شود. دکتر محسن برزگران اظهار داشت که روش دیگر تمیز کردن سنگ ها با دستگاه ویبره است.

 

دکتر محسن برزگران اظهار داشت: ساده ترین راه برای جلوگیری از تارتار مسواک زدن روزانه دو بار به طور مرتب و استفاده از نخ دندان برای مکان هایی است که برس به آنها نمی رسد. هزینه این روش که در آن لکه های دندان تمیز شده و از بیماری های لثه جلوگیری می شود ، حدود 750 هزار تومان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سفید کردن دندان, بلیچینگ, جرم گیری, سیگار, مسواک, دندانپزشک, بلیچینگ دندان, متخصص دندانپزشکی دکتر محسن برزگران,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : چهار شنبه 13 اسفند 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.